Znajdź opowiadanie:

"Drogi Tommy" - hasasz

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT:


Nasze początki były naprawdę burzliwe. Wiele nocy przepłakałem, lecz nie żałuję ani jednej wylanej łzy. A wiesz czemu? Bo to wszystko tylko nas ukształtowało, wzmocniło. A nasze zakazane, choć czyste i szczere, uczucie przetrwało po dzień dzisiejszy.

Wbrew otoczeniu. Musieliśmy wiele zmienić w naszym życiu. Cierpieliśmy przez kłótnie z rodziną, ale nie poddaliśmy się mimo wywieranej na nas presji. Wiele osób nas opuściło i znienawidziło, ale my trwaliśmy dalej.

Tom, mój braciszku i ukochany zarazem, zapewne stwierdziłbyś, że za bardzo się rozczulam, ale to wszystko wina mojej bezgranicznej miłości do Ciebie. Oraz tego, że chcę jak najlepiej dla Twojego szczęścia, choć teraz pewnie twierdzisz zupełnie inaczej. Pisząc ten list, czuję, że powoli odchodzę z tego świata.

Zdaje sobie sprawę, że obiecałem Ci wygrać z chorobą, jednak chyba nie jestem taki silny, jak nam się zdawało. Przepraszam, mój Tommy, że Cię opuszczam. Nie dane mi jest dożyć z Tobą do czasu, kiedy będziemy siwi i zmęczeni. Naprawdę chciałbym, aby było inaczej...

autorka: hasasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.