Znajdź opowiadanie:

"THE FRAGILITY" - FRIGID




FRAGMENT:

Wyobraź sobie, że patrzę na ciebie, gdy śpisz. 
Siedzę na krześle obok twojego łózka i obserwuję cię. Jesteś nieświadomy mojej obecności. Opierasz policzek na lewej dłoni, a prawa ręka zwisa bezwładnie przez krawędź. Na twojej jasnej twarzy maluje się niemalże dziecięcy spokój, na półotwartych ustach igra nikły uśmiech. Włosy swobodnie układają się; wreszcie nie musisz dbać, by były idealne. 
Zakładam nogę na nogę, zapalam papierosa i odchylam się lekko. To dziwne, gdy siedzę tak blisko ciebie, a jednocześnie czuję, że dzielą nas kilometry. Dziwne. Wyciągam rękę i dotykam twojego policzka; z jednej strony zadziwia mnie jego miękkość i delikatność, a z drugiej – właśnie tego się spodziewałam. Taki istotnie jesteś – najdelikatniejszy z nich wszystkich. Uroczy, słodki i niewinny. Cudowny Bill Kaulitz; fanki tak bardzo cię kochają, a ja mam cię na wyciągnięcie ręki. Jeszcze o tym nie wiesz. 
Mruczysz coś przez sen, wytężam słuch, a mimo to nie rozumiem, co właśnie powiedziałeś. Jakieś imię? Zastanawiam się, czy to możliwe, aż dochodzę do wniosku, że musiało to być coś innego. Chyba nie przesadzę, jeśli powiem, że miliony dziewcząt chciałoby być na miejscu tej, którą w końcu pokochasz. Kochają cię miliony; a jak kochasz ty? Spokojnie i pewnie? Twoja miłość jest tak ciepła, jak widok zachodzącego słońca? Rozgrzewająca i romantyczna? Czy kochasz gorąco i gwałtownie jak rwący potok podczas wiosny? Twoje fanki snują romantyczne wyobrażenia na twój temat. Ja mam nadzieję, że pod tą delikatną powłoką kryje się coś więcej niż to, co wszyscy chcą widzieć. 
Jak to z tobą jest, co?

autorka: Frigid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.