Znajdź opowiadanie:

„PATIENCE” - Beatrice

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT:


Znów czekam na ciebie. Rytmicznie stukam palcami o zimny blat stolika w najciemniejszym kącie knajpy na przedmieściu. Wiem, że zaraz ujrzę cię w drzwiach, rozejrzysz się pospiesznie, ja niepostrzeżenie skinę ręką, a wtedy ty szybkim krokiem podejdziesz.
Nerwowo składam tanią serwetkę. Kelner przynosi mi w długiej szklance wodę z cytryną i lodem, którą zamówiłam dziesięć minut temu. Jest gorąco, a tutaj chyba nie ma klimatyzacji. Czuję jak po nagich plecach spływa mi strużka potu, ale to chyba nie tylko z powodu upału. 
Znów założyłam tę bluzkę specjalnie dla ciebie, wiem jak bardzo mnie w niej lubisz. Drżącą ręką sięgam po szklankę z zimnym napojem i obejmuję ustami kolorową słomkę. Czuję jak jego chłód orzeźwia i gasi pragnienie, ale tylko to jedyne, bo pozostałe zostają wciąż nieugaszone.
Spóźniasz się, a ja cierpliwie czekam, chociaż czuję się znowu jak dziwka i pewnie tak wyglądam, bo już po chwili kelner przynosi mi właśnie wymyślnego drinka, z niedwuznaczną miną mówiąc:
- To od tamtego pana – Po czym odwraca głowę w kierunku jakiegoś obleśnie uśmiechającego się typa, który siedzi kilka stolików dalej. Stanowczo odmawiam, mówiąc:
- Proszę to zabrać i powiedzieć temu panu, że ja na kogoś czekam.
Po chwili widzę, jak facet z zawiedzioną miną płaci i odchodzi.

autorka: Beatrice




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.