Znajdź opowiadanie:

"WHAT DO YOU WANT FROM ME? - songfick" - Neko Koneko

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT:

-Posłuchaj mnie, Bill. Mógł mieć miejsce taki czas, kiedy się zdradziłem. Ze wszystkim. Straciłem wtedy zaufanie do samego siebie i do wszystkiego, co mnie wtedy otaczało. Nie wiedziałem, co z tym zrobić. Zagubiony, miotałem się we wszystkie strony, próbując znaleźć właściwą drogę, a jednak nie potrafiłem jej znaleźć.

Przerwałeś na chwilę, patrząc mi głęboko w oczy. W końcu zamknąłem swoje i odwróciłem twarz. Nie chcę, nie chcę słyszeć, że się pomyliłeś. Że między nami niczego nie ma. Nie niszcz tego, błagam... Ale na to właśnie się zapowiada. Zagryzam wargę i czekam na wyrok.

autorka: Neko Koneko 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.