Znajdź opowiadanie:

"2000 / 09 / 02" - Melody

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT:

Dwudziestego sierpnia dwutysięcznego roku.
Moja mama otrzymała propozycję pracy w jednej, z najlepiej prosperujących firmach wydawniczych w Niemczech. Tego także dnia, wylądowaliśmy razem, u progu skromnego mieszkania, pełniącego ówcześnie rolę mojego nowego domu.
Byłem wtedy małym chłopczykiem, uwielbiającym bawić się, śmiać i chwalić swoim melodyjnym głosem w otoczeniu innych, roześmianych rówieśników. Nie miałem rodzeństwa, nie wiedziałem, co oznacza dzielenie się. Zawsze otrzymywałem to, co chciałem.
Nie wiedziałem i nigdy nie myślałem o tym, że mojej mamie może być trudno.
Czasami zastanawiam się, czy przebieg historii mojego życia nie jest przypadkiem słuszny.
Ale, zacznę może od początku?

autorka: Melody

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.