Znajdź opowiadanie:

"COSY HOME" - xKaterine

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT:


„Poszukuję kobiety do zajęcia się domem trzy razy w tygodniu. Zakres obowiązków: sprzątanie, pranie, prasowanie. Stawka: 10€ za godzinę. Harmonogram do ustalenia. Dodatkowo przewiduję premie. W pakiecie przystojny pracodawca.

- Brzmi ciekawie. – Roześmiałem się i wpisałem w telefonie numer podany w ogłoszeniu. Nie mogłem jednak zadzwonić. Poczułem jakąś dziwną blokadę na myśl o rozmowie z tym mężczyzną. Poszukiwał kobiety, a nie dziewiętnastoletniego chłopaka, który po prostu chciał dorobić. Komórkę wręczyłem więc mamie, by to ona umówiła mnie na spotkanie.
- Bill, chcesz pracować jako sprzątaczka? – zapytała wprost, kiedy wyjaśniłem jej całą sytuację.
- Jako pomoc domowa, mamo. Czemu nie? To tylko kilka godzin tygodniowo – wzruszyłem ramionami, zerkając jeszcze raz do gazety. – Facet nazywa się Tom Kaulitz. Umów mnie na kiedykolwiek, byle po południu!”


autorka: xKaterine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.