Znajdź opowiadanie:

"NIEPODZIELNI" - xKaterine

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT:

„Nie bałem się matury. Jedyne, co przerażało mnie w nowym i ostatnim roku szkolnym, to matematyka, która z semestru na semestr była dla mnie coraz bardziej niezrozumiała. Zdawałem sobie sprawę, że przecież byłbym w stanie pojąć to wszystko, jednak nauczycielka tak mnie zniechęcała, że każdy sprawdzian zaliczałem z ledwością. Jedyne, czego potrzebowałem, to odpowiedniej zachęty do nauki, która przy starej dewotce Friedmann była ostatnią rzeczą, do której miałem zapał. Z pierwszym września okazało się jednak, że miejsce emerytki zajmie ktoś nowy, kto jeszcze nie miał styczności z maturzystami. Nowym nauczycielem matematyki miał być niejaki pan Kaulitz.
Drzwi otworzył stanowczo, jednak do klasy wszedł spokojnym krokiem. Zanim zdążyłem na niego spojrzeć, zmierzyłem wzrokiem siedzące wokół mnie jednostki, które, tak jak ja, bały się starcia z nowym nauczycielem. Nikt nie wiedział, czego mogliśmy się spodziewać. Kaulitz stawiał pierwsze kroki w naszej szkole i żadna osoba nie miała wyrobionego na jego temat zdania. Siedzieliśmy więc w milczeniu.

- Co taka cisza? – spytał rozbawiony, odwracając się wreszcie przodem do nas i lustrując wzrokiem całą klasę. – Boicie się mnie?”

autorka: xKaterine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.