Znajdź opowiadanie:

"Wielka Miłość" - Martie


(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT: 

„Jak może wyglądać związek po dziesięciu latach jego konsumpcji? Wszędzie przytłaczająca rutyna, brak cielesnej i emocjonalnej bliskości, jedynie przywiązanie trzymające parę przy sobie – tak odpowiadało wiele osób, które zapytałem. A ja się z tym nie zgodzę. Związek po dziesięciu latach może być pełen wrażeń. Pełen miłości, bliskości, zakochania emanującego z duszy i oczu.
Wypowiadam się niczym czterdziestolatek z wielkim stażem …
… a jestem tylko dwudziesto-cztero latkiem z cudowną kobietą u boku.
Zdziwieni? W oczach niektórych jestem gówniarzem, nic nie wiedzącym o życiu. Wszyscy mają mnie za grzecznego chłopca, jedynie lekko szalejącego ze swoim wyglądem, choć czasami lekko to zbyt łagodne określenie.
Jeśli odejmę dziesięcioletni staż, wychodzi na to, że miałem czternaście lat, kiedy poprosiłem ją o chodzenie. Wyobrażacie to sobie? Czternaście lat … Pamiętam ten dzień.”

autorka: Martie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.