Znajdź opowiadanie:

"PROTECTOR" - xKaterine

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT:

„- Cieszę się, że zgodziłeś się z nami pojechać – szatynka rzuciła mi się na szyję i mocno mnie uścisnęła, choć miałem wrażenie, że zrobi to jeszcze nie raz. Potwornie się za nią stęskniłem, bo nie widzieliśmy się aż dwa miesiące, czyli równo od zakończenia szkoły. Sabine wyjechała ze swoim chłopakiem Marcusem do Wielkiej Brytanii, ja zaś zająłem się pracą i przygotowaniami do studiów i samodzielnego życia w innym mieście. Zdziwiłem się więc, kiedy po powrocie do Niemiec moja przyjaciółka zaproponowała, abyśmy wspólnie wybrali się na kilka dni nad jezioro. – Zobaczysz, będzie świetnie, tak jak za starych, dobrych czasów!
- Wierzę na słowo – uśmiechnąłem się w jej kierunku, kiedy już odsunęła się i wypuściła mnie ze swoich ramion, choć nie miałem nic przeciwko tej czułości. Sabine była moją najlepszą przyjaciółką od trzech lat i nawet jej wyjazd do innego kraju nie zepsuł naszej relacji. Stale utrzymywaliśmy kontakt internetowy i telefoniczny, choć tęsknota nieustannie rosła. Cieszyłem się, że znów mogłem mieć przy sobie tę małą, skromną dziewczynę, która mimo swojej nieśmiałości, stale rozbawiała mnie do łez. – Ruszamy? Nie chcę, żeby pozostali się niecierpliwili.”

autorka: xKaterine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.